Віртуальнийкабінет |
---|
 |
... |
---|
 |
Нова школа |
---|
 |
Самоврядування |
---|
 |
Календар Педпреса |
---|
 |
|
Методичне об"єднання учителів – філологівМетодичне об"єднання учителів – філологів у минулому навчальному році працювало над забезпеченням умов для ефективної роботи словесників та реалізації їхніх творчих задумів.
У визначенні змісту роботи методичне об"єднання керувалось Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», іншими законодавчими й нормативно-правовими актами України., Концепцією "НУШ"
Методичне об"єднання здійснювало свою діяльність відповідно до основних завдань загальної середньої освіти, спрямованих на:
- виховання громадянина України;
- формування особистості учня, його світогляду, розвиток його здібностей та обдарувань;
- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, української мови як державної мови України;
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови інших народів та націй;
- виконання вимог Державного стандарту середньої освіти;
- підготовку учнів до подальшої освіти й трудової діяльності.
Серед основних питань, що порушувались на засіданнях методичного об"єднання , були:
- вивчення навчальних програм, інструктивних та методичних листів Міністерства освіти і науки України, підручників, посібників;
- ознайомлення з новою психолого-педагогічною й методичною літературою, фаховою пресою;
- обговорення досягнень психолого-педагогічної науки та перспективного педдосвіду;
- заслуховування й обговорення доповідей, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів;
- складання й обговорення тестів для визначення рівня навчальних досягнень учнів;
- аналіз якості знань, умінь і навичок учнів;
- аналіз відвіданих уроків і заходів, обмін досвідом;
- творчі звіти вчителів;
- атестація учителів та їх робочих місць;
- планування й підготовка предметних тижнів, загальношкільних свят та інших заходів;
- підготовка та участь учнів у Всеукраїнській предметній олімпіаді;
- участь учителів у роботі фахових семінарів, конференцій, журі (шкільних, районних, обласних, всеукраїнських).
Робота методичного об"єднання ґрунтується на науковості, системності, комплексності, творчому характері, максимальній активізації діяльності педагогів. Все це спрямовується на виховання в учителів вимогливості до своєї праці, бажання пошуку раціональних методів навчання і виховання.
Планування роботи методичного об"єднання пов’язане з науково-методичною темою школи і спрямоване на модернізацію освітнього процесу школи і пропагує нові підходи у викладенні мов та літератур, зокрема, особистіснозорієнтоване навчання, впровадження в практику ІАТ.
Учителі методоб’єднання наполегливо працюють над нетрадиційними формами організації навчально-виховного процесу, які забезпечують підвищення активності навчально-пізнавальної діяльності, особистіснозорієнтоване навчання, формування самостійності мислення, розвиток творчості учнів: лекція, семінарське заняття, конференція (з використання між предметних зв’язків – українська література та зарубіжна література: «Герой української та зарубіжної літератури ХІХ століття»), ділова гра, презентація та ін.
Значна увага приділяється індивідуальній роботі, позакласним заходам, допомозі у плануванні роботи, оформленню шкільної документації, добору текстів письмових робіт для тематичного оцінювання та ін.
Навчальна робота на уроці поєднується з позакласною та позашкільною роботою: екскурсії в музеї, відвідування театрів, будинку літераторів.
Наслідком самоосвіти учителів є не тільки їхнє особисте та професійне самовдосконалення, а й розвиток учнів. Творчі роботи учнів оформленні у збірку
Учні – активні учасники районних та обласних олімпіад (див. додаток), Всеукраїнського конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика, районного літературного конкурсу ім.Чубинського.
У 2021 н. році учителі методичного об"єднання працюватимуть над вирішенням таких проблем:
- вивчення і впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;
- вивчення та аналіз навчальних програм, планів, підручників, методичних розробок, інструктивно-методичних матеріалів;
- здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст, структуру навчання у 9-х класах
- ознайомлення з новинками педагогічної, методичної, наукової літератури;
- вивчення, відбір та впровадження в практику ІАТ;
- проведення предметних тижнів, конкурсів, олімпіад;
- відвідування та обговорення відкритих уроків.
Аналіз роботи методичного об"єднання учителів – філологів у 2020-2021 навчальному році:
|
Ми на Facebook |
---|
 |
Календар |
---|
« Серпень 2022 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Статистика |
---|

Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|